You're to far away then you were before, to far away from my heart.

Nu när jag ändå är igång så tänkte jag visa er kvällens aktiviteter. Förrutom gossipgirl så ska ni få se hur det ser ut i min lägenhet, what a mess! Jag har packat alla paket och proppat två fulla väskor för att ta dom med mig till piteå. Det var tung, men ni är värda besväret!

Kvällens outfit består av en svart pälsjacka, stor halsduk, sailor tröja, chinos, quiltad väska och ett par vita tygskor.




Någon som känner sig sugen på att städa nu?





En gång i tiden var faktiskt min syster värre än mig. But I guess she wins this battle! Miss you sis



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0