Bloggdator till salu.

Nu säljer jag mina lilla bloggdator eftersom den bara ligger i en låda och skräpar. Laddare och datorväska medföljer.

Maila om du är intresserad av att köpa den, [email protected] SÅLD




Skrivet av: jennifer

vad säljer du den för? och hur gör du när du säljer sakerna? pengarna först eller? (haha ganska solklart men man vet ju aldrig!)

2010-02-01 - 21:55:27
Blogg: http://livelovelearn.blogg.se/
Skrivet av: jennifer

sv; så det är inget fel på datorn ? :)

och om jag nu skulle köpa den , hur gör jag då med pengarna? jag skickar ju dom först , och sen får jag datorn , men hur ver jag att jag får datan? haha förlåt du kanske är jätteärlig men om du fattar vad jag menar , jag vill inte bli blåst på 1500 :p

och hur gammal är datorn ?

2010-02-01 - 22:31:57
Blogg: http://livelovelearn.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0