Småshopping

Hej alla fina!

Idag har jag spenderat större delen av dagen i centrum och sedan på gymmet. Det blev lite småshopping för mig. En clutch/plånbok, en pälsjacka och ett par sammetsleggings. Imorgon ska jag köpa mig en kavaj, en väst med läcker utsmyckning och en kortare kavaj med ett classy stuk.,



Idag på gymmet så körde vi spin/pump, vilket är 30 minuter spinning och 45 minuter bodypump, skönt. Nu har jag precis ätit middag. Stekt ris med bambuskott, och till efterrätt, kalla päron, mums.






clutch från Gina tricot.



sammetsleggings från h&m

Pälsjacka från h&m

ADIOS!


Skrivet av: sophia

hej jag undrar om du möjligtvis skulle vilja sälja din pälsjacka till mig? har letat överallt efter den? svara gärna till min mail. [email protected]

2010-11-17 - 17:04:40
Skrivet av: Fanny Nilsson

Hej! tänkte även jag höra om du skulle vilja sälja pälsjackan??



MVH Fanny

2010-12-14 - 15:58:41

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0