välspenderat!

Idag har jag spenderat mina första såkallade "lön" dvs, studiebidraget. Allt gick åt och vad jag fick med mig hem får ni se nedan.


Väst från GT.

Bra-att-ha-väska. Lär ju inte använda den flitigt, men eftersom min förra favorit valde att ta självmord så blev detta dagens lösning. Helt ok! Från GT denna med.

Oversize kavaj från GT. I'm gonna wear it to high heels, Mmm.... från GT.

Mitt favoritrouge från h&m, hör och häpna, inget slår fjorrosmink<33333

ansiktsmask till kvällens bravader. Ni får gärna beskåda mitt vackra bortskavda nagellack och mina fina korv-fingrar, like them big times.......

ADIOS AMIGOS!


Skrivet av: L.H

Är västen från ginatricot i piteå?

2010-01-30 - 09:52:17

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0