Just like the air that I breathe.



Anonym  om I will never look back.:
kand u inte göra en fet "comeback" om man säger så?
Du gör om din design så den blir typ PANG! Typ magnet blogg. Hade varit mycket roligare att läsa om den var lite roligare :D

de var bara ett tips till dig ;D

Tack för tipset! Och jag filar fortfarande på en ny header och design. Men jag vill ta riktigt fräscha bilder med en systemkamera först innan det blir någon ny header. Ska prata med min lilla kusin och höra om hon kan fota mig:)


Anonym om I will never look back.:
Gud vilken snygg långklänning du hade på ett inlägg nedan! Gick inte att kommentera inlägget, så jag skriver här :) Vars har du fyndat den? =)
Det är min systers klänning och den kommer från någon "turk-shop" i göteborg, haha:)



Josefine L om All across the world.:
Du är så himla snygg jämt. Får du din inspiration från någon/något? vill gärna veta, du klär dig så himla fint.
Tack så himla mycket. Nä, jag klär mig i det som jag tycker är snyggt. Har ingen speciell inspirationskälla=)



fanny om Heartbeat.:

hur gör du för att få volym i håret då du her det bakåt? jag har försökt göra så dära många gånger med mitt hår men lyckat aldrig få så dära som du har, hur gör du?

Jag tuperar och sprayar det rejält. Men jag kan göra en tutorial med en kamera så fort jag fixat ett minneskort till kameran, är ganska så busy av mig om dagarna:)


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0