I like that



Anonym om pearly gates:
Du är sjukt snygg i sådär "kort" hår :)
skit i löshåret! haha :)
Tack så mycket. Men jag föredrar mig själv i långt hår =)

lol om pearly gates:
har du ingen kontakt med din pappa? var bor din pappa?? :)
Jo, men inte regelbunden tyvärr. Då och då blir det väl. Han bor i piteå på djupviken.

Anonym om sailor:
Regelbundna mattider mattider brukar vara en hjälp mot magkatarr.. och att man äter frukost, lunch, middag och mellanmål, och inte hoppar över något mål för då blir magen alldeles tokig! Det har jag erfarenhet ifrån.. Hoppas du mår bättre nu!
Jo, jag vet om det. Och jag mår mycket bättre nu faktiskt. Men det kommer och går, speciellt när jag är stressad;p

I Anonym om Gelenaglar:
haft mina gelenaglar i 6 veckor nu och dom är inte ens fula! kör på gele!
Jag har också haft gelenaglar, och jag tycker det fungerar super, så jag ska köra på det=)

Sandra Nordin  om Löshår sökes.:
HUR kunde du tro det? ;) Haha du måste hålla med mig..
Haha! Jag är en mindreader. Jag håller med dig till 100 :)

Anonym om Löshår sökes.:
du kan väll ta dig en tripp till tajmahal?

Jo, jag hade tänkt göra det =)


Skrivet av: Anonym

är du hos din pojkvän i stockholm alltsåå? trodde du va hos din pappa :) äslakr din blogg , såå..bra..bääst!! & du är såå sööt & fin, dödar för ditt utseende, juste kan du lägga upp en vblogg när du sätter upp din bulle "knut" :)?

2010-06-10 - 20:47:56

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0