Kom igen lena, vad skulle vi annars göra?

Nu har jag klätt på mig en enkel och classy outfit. Ska ner på stan och käka frukost/lunch/middag, haha. Nåja! Jag ska inhandla ett par shorts också.







Puss! vi hörs ikväll.

Skrivet av: Matilda

Snygg outfit! :D Och exakt hur gjorde du din boll/knut? Såg sjukt fin ut! :o (Jobbig fråga, ja.)

2010-06-03 - 17:11:25
Skrivet av: Elin

Ska börja med att säga att jag gillar verkligen din blogg! Mycket bilder, bra uppdatering, rolig läsning, videobloggar, musik, mode och en gnutta humor - allt i en :) Sen måste jag bara få fråga, vad har du för typsnitt på dina rubriker? Ha en bra fortsättning och lycka till med bloggen, flytten, jobbet och allt annat spännande som händer i ditt liv! /Elin

2010-06-03 - 20:15:01
Skrivet av: Grabbarna grus

rock n'roll tjejen, maten var grym idag me!!! =D

/ume-grabbarna

2010-06-03 - 20:43:15

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0