I'm sorry, I can't be perfect.



mikaela om Let me go:
Bara några snabba korta frågor! :)

1. Var beställer du ditt löshår?
2. Hur lyckas du hålla det så fint länge?
3. Har du några tips på löshårs schampon?
4. Hur ofta köper du nytt löshår? :)
5. Limmar du fast träns med silikon lim eller något annat?


1. Jag beställer mitt löshår från afrocare.se
2.Jag vet inte. Jag brukar ha inpackningar då och då. Men jag plattar det väldigt sällan. Jag gillar att ha det i en knut och sedan låta det vara "själv-fall".
3. På sidor där du beställer löshår så finns det bra schampon för löshår.
4. Jag byter mitt löshår var 4e månad typ.
5. Jag limmar fast min träns med liquid gold. Ett jättebra lim faktiskt! :)



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0