It took so long time to find that you were wrong.



vh om Dagens outfit!:
var beställde du dina converse?
Från ellos.se :)

frida om Legendary:
du nämde ju att du skulle gå en frisörskola i sthlm vars och vilken skola ska du gå?:)
Jag vet inte. Antingen på nacka gymnasium eller på St.Eriks :)

Sofia om Shopping-mani:
Du verkar shoppa jämt. är du rik eller nått? Jag älskar din blogg och ser verkligen upp till dej. Du är en bra förebild!<33


Nej, jag är inte rik. Jag jobbar för mina pengar, men sen så kan det hända att mina föräldrar är väldigt generösa ibland :) Tack så mycket, det värmer i hjärtat av dina fina ord!

Skrivet av: sandra

vet du nån bra hemsida som man kan hitta stora handväskor med långt axelband? :) btw älskar din blogg ;>

2010-04-03 - 12:49:25

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0