Please don't stop this train

. om Lät du henne komma närmre?:
kan du inte berätta mer om varför du ska flytta från luleå, hoppa av skolan och allt det där?
älskar din blogg!! du är grym

Anledningen till att jag flyttar från luleå är ju främst för att jag hoppar av skolan, och anser därför att jag inte har någonting att göra i luleå. Och anledningen till att jag hoppar av är för att jag insåg att mode och design inte var någonting för mig. Att sitta och sy flera timmar i sträck per dag är inte riktigt min grej. Jag är en sprallig tjej som behöver få röra på mig. Men jag har inte hoppat av skolan för gott, utan efter sommaren så kommer jag gå frisör i stockholm. Tack för dina fina ord, och för att du gillar min blogg! Kram :-)



Yun
om Fuck it, I don't want you back.:
Snart då du flyttar till sthlm kommer du inte sakna mig lika mycket vännen;)
Yes, I do hun! Call me <3


Malin
om Glamourama:
Vad tycker du om Kalle Moraeus & Orsa spelmäns låt "Underbart" från Melodifestivalen? :)
Oj! Jag vet inte riktigt vad jag ska svara på den frågan. Har inte sett ett enda avsnitt av melodifestivalen, det är inte riktigt min grejj.


matildaa
om Glamourama:
Funderar om jag ska se ett avsnitt, är det värt? :)
Det är absolut värt det. Jag såg alla 14 avsnitt under samma dag/natt. Var vaken till halv 8 på morgonen, haha. :)



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0