You said you life needed something special, so here I am.

Anonym om My dirty little secrets..:
hur lång är du? :)
Jag är 168 cm lång!

piteasflicka om cougar girl:
hur gjorde du för att få så många läsare?
Jag har inte gjort något speciellt. Folk är väl bara intresserade av mitt liv eftersom dom vet vem jag är. Sen så tror jag bloggar sprids efter människor pratar. Det enda jag gjort är att ha min blogg länkad på facebook.

Anonym om
burn up in your atmosphere.:
vad kostade kavajen från gina? =)
Kavajen från GT gick på 399:- om jag inte minns fel :)

Amanda
om Just to make through.:
Hej har en fråga, snusar du?
Älskar din blogg kram.
Hej! =) Jo, det gör jag. Catch dry, mint. Tack så mycket för att du gillar min blogg:)


Skrivet av: Amanda

Hej tack för svaret angående snuset! Men skulle du kunna vara snäll och ta bort min mail adress från inlägget eftersom det står att det ska vara anonymt? Kram

2010-03-19 - 16:43:28
Skrivet av: anonym

visst har du haft ett smycke i munnen som hänger ,. har du isf nått kort på de ?? :)

2010-03-19 - 21:14:53

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0