Eden



ebba om You and I could have a bad romance.:
Hej! Jag kollade på lite gamla arkiv och läste att du hade köpt en rosa Hiphone. Jag undrar om den är/var bra?
P.S din blogg är riktigt bra! =)
Jo, men den var inte alls bra faktiskt. Så jag skickade tillbaka den:)

ann om You and I could have a bad romance.:
hur många bilder och vieobloggar tar du innan du blir nöjd? din blogg är bäst och du är en av den sötaste bloggerskan! :) PUSS
Jag gör bara en. Jag vill inte att mina videobloggar ska vara "tillgjorda" jag vill att alla ska se någonting äkta, den riktiga "jag" :)


SOLINA om Exalterad:
Åh, vart ligger badhuset på bilderna? =)
På havsbadet i piteå :)


jennifer  om I wont stop until that boy is mine.:
gud vad många :o haha jättefina hur har du rååd? du är så rik!!!
Jag jobbar ju, så utifrån den får jag pengar :)


Anonym om videoblogg:
Härligt att du kommit igång med bloggen igen! :D
Såg att du skulle ha vit klänning på valborgs, och jag är också sugen på att ha min vita klänning, men tycker inte du det känns lite för sommrigt? :O Vart lite osäker på den nu ;D

Absolut inte! det kändes skönt att trotsa vädret. Det är underbart att bära vita oskuldsfulla klänningar!:)


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0