fight for the love



Anna om Never judge a book by it's cover.:
Hur mycket betalar du för conversen i turkiet?
För de svarta paret betalade jag ca.300 kr, och de rosa 200kr :)

lill moii om Destination unknown:
kan jag få låna skivan med bilderna från "paraflying" (stavning?) efter du har haft den klart?<3
Självklart! har inte fört över bilderna på datorn ännu. Jag gör det då jag kommer hem :)

lisa om Destination unknown:
vaa?? var ska du nu då¨:O??
Secret ;)


Anonym om PITEÅÅÅ!:
kan du inte lägga upp bilder på det du har köpt? fast mer närbilder? :):):) skit bra blogg btw!
Ja, jag kan göra det då jag kommer hem :)

Anonym  om Never judge a book by it's cover.:
Vars har du conversen i turiket? ska dit snart så svara snäll :D
Dom finns överallt =)

karla om Never judge a book by it's cover.:
om du skulle tatuera dig, vad och var skulle du tatuera dig då? :D<33 puss på bästa bloggerskan
I nacken skulle jag ha tatuerat mig. Och då hade jag skrivit "Amor vincit omnia" Vilket betyder, "Kärleken övervinner allt"=)


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0