flipsyde

Hej allihopa!

Nu är allting packat och jag är "redo" för avgång mot arlanda flygplats. But don't worry! I'll be back again. Det är ca. 1 timme kvar tills jag sätter mig på bussen mot slussen och därefter till t-centralen. Jag har inte direkt så mycket att säga, försöker fördriva tiden med att lyssna på fin musik, music is everything.









Puss!

Skrivet av: Amanda J

Att äga din garderob för en dag skulle verkligen inte skada! Du har inte funderat på att låna ut dina kläder för en kväll eller två och sen ta betalt? Du skulle verkligen tjäna pengar på det tjejen! :)

2010-06-03 - 09:34:29

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0