I am not a whore.



Elin om alexandra burke - Bad boys:
Vart hade du köpt de där höga jeansshortsen som du hade på dig en gång? :)
Dom är ifrån cubus :)

louise om The bad boys are always catching my eyes.:
när du flyttar till stockholm , ska du bo i en egen lägenhet själv då? ska du skaffa en hund då , som du har sagt :)
Jag har inte riktigt bestämt mig. Det finns så himla många val. Antingen en egen lägenhet, inneboende, eller att dela lägenhet med någon. Och ja, jag har planer på att skaffa hund, oavsett om jag flyttar eller inte :)

J ' om Städning!:
detta kanske är en personlig fråga, jag vet ej. vissa tycker det är jättepersonligt andra inte. Jag undrar hu mycket du får i lön , eftersom du köper ju alltid så himmla mycket snygga kläder , haha :D
Det är väldigt varierande beroende på hur ofta jag jobbar. Kan inte säga någon exakt summa men runt i kring 10.000:)

Becca om Ett långsamt farväl:
Riktigt snygga skor, vars är dem ifrån? :)
Dom är ifrån nelly.se såklart :)

jenny om Don't let the memories fade away.:
ååh snälla ge tips på bra kärleksfilmer/komedier? =) skulle vara awesome

Finding neverland, the notebook, p.s I love you, lakehouse =)


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0