I feel the vibes of new life.



Matilda  om videoblogg:

Åhh, vad söt du är! Och du har så rätt i det du säger.
Du var förresten jättesnyggt sminkad och ögonfransarna var jättefina men jag undrar vilket som är det smidigaste sättet att sätta fast lösögonfransar? Jag tycker ätt det är ett väldigt pillergöra så det går inte alltid så bra!
Jag brukar använda en pincent när jag ska sätta fast dom. Men eftersom jag använder lösögonfransar ganska ofta så är det busenkelt för mig just nu. Det viktigaste är nog att ha ett bra lim :)

karolina om videoblogg:
herregud , då har dom där tjejerna inget liv , dina poser är fina ?!!!! fattar inte vad de klagar på igentligen, kanske för du är mycket bättre en dom och kommer alltid vara det? fortsätt med videobloggar såå kul och du är såå söt :)
Tack så himla mycket för dina fina ord! :) Det ska jag göra.

Anonym om Grant my last request and just let me hold you.:
skulle du våga tatuera dig därborta? =)
Ja, det skulle jag göra. Funderar faktiskt på att tatuera mig :)

piteasflicka  om Pink beauty:
shiet vad det glänste nästan som en spegel. :) måste man haa abonemang på iphone förresten?
Nej, det är valfritt faktiskt! :) Men jag har abonemang och tycker det är superbra.

amanda om Grant my last request and just let me hold you.:
var åker du ifrån arlanda? :) isf vad gör du på arlanda efter ni chekat in?
Från luleå arlandra. Vi sitter i restaurangen just nu och fördriver tiden med att umgås. Medan jag använder datorn istället :)

Skrivet av: Hihi

http://www.modeisdisgusting.blogspot.com/



ganska kul att han härmat ditt namn, tror dock inte han menar nå illa! :)

2010-05-02 - 19:32:20
Skrivet av: paulina

ska du tatuera dig asso riktig tattoo? :) vad ska du tatuera isåfall? :D

2010-05-02 - 19:39:16
Skrivet av: Anonym

luleå arlanda?

2010-05-02 - 21:54:37
Skrivet av: Danil

Härmat vet jag inte, kanske men lät bra i våra huvuden och det är en gruppblogg



P.S. No disrespect

2010-05-12 - 18:22:29
Blogg: http://modeisdisgusting.blogspot.com/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0