Never judge a book by it's cover.



aa om Living the dream:

vad läste du för språk när du gick i skolan ? :D

Spanish/spanska, haha :)

Matilda om Bad update:

Låter din mamma dig dricka alkohol?

Hon gillar det val inte, men hon anser val att jag ar nog vuxen att ta mina egna beslut :)

julia om Living the dream:

oh en fråga !! : har du hittat en piercing och satt in den ? SÅ SJUKT FINT !!! :DDDDDD såg på bilden i ett inlägg längre ner, du är väldigt brun och din navelpiercing är jääättefin, äntligen satte du in den. Skulle döö för en påiercing, nerå men måste göras. GJORDE DET ONT :(??? före eller efter

Jo. jag hittade en ıgar i centrum. Nej, det gjorde ınte ont. Varken fore eller efter, men det beror ju pa fran mannıska tıll mannıska :)


Skrivet av: felicia

om ni är i alanya måste ni pröva käka på bistro bellman, skitgott! det är även en club på kvällen/natten.

2010-05-07 - 20:24:29
Skrivet av: karla

om du skulle tatuera dig, vad och var skulle du tatuera dig då? :D<33 puss på bästa bloggerskan

2010-05-08 - 11:54:26
Skrivet av: Anonym

Vars har du conversen i turiket? ska dit snart så svara snäll :D

2010-05-08 - 17:28:56
Skrivet av: Anna

Hur mycket betalar du för conversen i turkiet?

2010-05-08 - 17:53:29
Skrivet av: Anonym

Vart pierca du dig då du hade piercing i smiley?

2010-05-08 - 23:32:23

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0