Utrensning

Nu kommer en utrensning som många har frågat efter.

Om ett plagg är väldigt populärt så blir det högstbjudande som får köpa den. När ett plagg är sålt så tas bilden bort. Jag skickar även kläder, men då tillkommer en fraktkostnad som jag och köparen kommer överens om.

Om du är intresserad av något, maila då. [email protected]



Svart mc-inspirerad jacka i storlek 34. 100kr

Kort bomulls kavaj i storlek 34. 100kr

Lila stickad kofta med flätad krage. Storlek 38. 60kr

Pälsväst i storlek 34. 60kr

Kort trench i storlek xs. 40kr


Herve ledger inspirerad klänning i storlek 32. 150kr

Volangekjol i storlek 32. 100kr


Stentvättade jeanslegging i storlek 164. 50kr


Randig långärmad i storlek S. 40kr

Kiss tischa i storlek 159. 40kr (aldrig använd)

Svart kjol från rut m.fl. i storlek S. 50kr

Tischa från crocker i storlek S. 50kr

Linne i storlek S (en trasig sömm nertill dock som lätt går att fixa.) aldrig använd. 40kr

Tischa från jack and jones (killmodell) storlek s. 40kr

Grå tröja med puffärm. Storlek M. 50kr

golf inspirerad myströja i storlek M/L. 40kr


Vit body i storlek xs. 40kr

Gråa chinos i storlek 32. 50kr


Svarta ankelboots från scorette i storlek 38. 150kr

Vitt linne med knäppning i storlek xs. 20kr

Söt kofta i storlek 36. 40kr

Sött linne i storlek 34. 40kr

Svart volangekjol i storlek xs. 40kr


Svarta quiltade pumps med guldkedja i storlek 38. Använda 1 gång. 50kr


Somriga högklackade skor i storlek 37 (en aning slitna klackar dock) 150kr


Söta flätade ballerina skor i storlek 38. Aldrig använda. 40kr

Beiga solglasögon. 30kr

Vita solglasögon med svart rand. 40kr

svarta solglasögon. 20kr

Svarta pilot brillor. 40kr

Puuuh! det var allt. Kom ihåg att de flesta plagg/skor och accesoarer är använda. Men de flesta är i toppskick, och slitage blir det alltid på mer eller mindre använda skor. Låt min mail flöda, och vill ni maila mig om annat så får ni mer än gärna göra det också.

Puss på er alla, ni är så fina!




Skrivet av: Sandra

Finns dem ljusa jeans leggingsarna kvar? Du svarade inte å¨mejlen sist ;p

2010-05-21 - 09:56:22
Blogg: http://lillsandraa.blogg.se/
Skrivet av: elin

jag skulle vilja köpa kiss-tröjan! :-)

2010-05-21 - 15:56:07
Blogg: http://elinwerners.blogg.se/
Skrivet av: natalie

jag vill ha det vita linnet som kostar 20! :-D

2010-05-21 - 20:24:37
Blogg: http://natalieansell.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0