videoblogg


Skrivet av: Matilda

Du är så söt! Och så har jag en fundering, har du något bra tips på sminkborttagning och ansiktsvård typ? Tänkte om det är något speciellt du använder eftersom att du har så fin hy! : )

2010-05-22 - 09:47:06
Skrivet av: aa

vad söt emmy är hihi ! :D

Är hon din allra bästavän, eller ha du mer som är som henne?

2010-05-22 - 12:41:19
Skrivet av: tanya

ny header snart? jag vet en tjej som kan göra din header om du inte kan själv. Du får välja vilken bild du vill ha, vilken bakrund på bloggen, om de ska stå ngt på headern, aa i princip allt du vill kan du säga till henne så gör hon den, hon gjorde min när jag hade en blogg. GRATIS !

2010-05-22 - 13:35:30

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0