The right kind of wrong.



Anonym om Blå - det känns rätt.:
Hur lång är du?
Jag är 168 cm lång.



Emma om Walk in closet:
hej jag undrar bara om ditt hår är helt äkta, eller har du löshår/hårförlängning? Hur fixar du det? =) himla fint iaf!! :)
Jag har löshår. Och jag använder mig inte av några speciella preparat. Utan jag fixar volymen med en volume master från björn axén, en locktång från babyliss och en icurl från babyliss.


carro om Frågestund.:
vad använder du för foundation?:)
Isadora, velvet touch. Nummer 45=)


amanda om Frågestund.:
Hur sköter du ditt lååånga hår? hårprodukter osv? :)
Jag använder hårinpackning då och då, men mer än så är det väl inte. Det händer också att jag använder mitt glansspray från lee stafford.



Anonym om Frågestund.:
Har du och din pojkvän ett bra förhållande? Litar ni till 100% på varandra?
Alla förhållanden har ju sina ups and downs, men jag gillar spänningen i vårat. Och Fredrik är som min bästa vän, och vi säger iprincip allting till varandra. Så ja, vi litar på varandra till 100% :)



sara om Frågestund.:
hur ska du göra med skolan (gymnasiet) ska du strunta helt i det eller söker du in till hösten? vart isf?
Jag har faktiskt inte bestämt mig ännu, och jag har inte kollat efter något gymnasium, eller program. Jag har fortfarande ingen motivation till skolan, men det kan hända att den dyker upp så småningom :)


Anonym om Frågestund.:
Vart kommer de snygga skorna nedan ifrån? :)
De är ifrån din sko! :)


Skrivet av: Anonym

Okej, vad tycker du om högklackade på tjejer som är lite längre? Jag är 1,71 och jag själv känner mig super lång och som att det ser helt dumt ut. Älskar högklackade men ja, jag vet inte.. :)

2010-11-01 - 15:14:50
Skrivet av: elin

hur tjock är den vanliga locktången du använder?:)

2010-11-01 - 17:48:32

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0