I know i'm gonna fall down.



Anna om There's an answer, if you reach into your soul.:
Grym blogg !
Du har en riktigt bra klädsmak också :)
Tack så jätte mycket, det är alltid lika roligt att höra :)


Anonym om There's an answer, if you reach into your soul.:
du svarar aldrig på min fråga så kan du snälla göra det??
var är din pappa är han död?
när förlora du din oskuld?

Vad jag vet så har jag aldrig fått denna fråga tidigare, men let's go.
Min pappa bor i ett hus på djupviken, och nej han är inte död. Vad fick dig att tro det?
Och ännu ett nej, eller ja?.. Vi låter det vara en hemlighet än så länge ;)

Anonym om There's an answer, if you reach into your soul.:
vem är det på bilden? :)
Det är min farfar.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0