It's not a silly little moment.

Hej mina fina läsare!

Vilken toppendag jag haft. Jag har åkt runt från skola till skola och satt upp affischer med Anders, Pernilla och Madde. När vi äntligen var klara så åkte vi och käkade på max.

Jag har även hunnit posta ett paket och hämtat ut ett, och jag kan säga att sakerna från h&m var helt fab.

Klänningen och jag är ett. Dock är urringningen lite väl inbjudande, men det tackar vi och bockar för bara.




Klänning från h&m by night. 299:-



Skinnhandskar med silverkedja. 199:-

Puss och kram!

Skrivet av: Terese

klänningen är så sjukt snygg! synd bara att den tog slut i XS och S så fort :-(

2010-10-26 - 20:32:35
Blogg: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Jag har en sån där klänning och den fäller massa glitter, funderar på att skicka tillbaka den. Vet du om den slutar glittra av sig?

2010-10-27 - 08:27:44
Skrivet av: Andrea Engstrand

Hej! Jag skulle så gärna vilja ha en sån klänning. har letat länge och ångrade att jag inte köpte den när den fanns. är det möjligtvis så att du tröttnat på din och är sugen att sälja vidare den för en saftig summa? hör av dig i såna fall!!

2011-10-07 - 03:03:01
Blogg: http://andreae.devote.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0