I can't breath, but I still fight while I can fight.

Linnea Persson om We'll walk on water.:
Skulle inte du kunna visa upp dina favoritskor i ett inlägg? Det hade varit så kul att se eftersom du verkar ha så mycket av allting :)
Jo, om du kollar i ett inlägg längre ner så finns dom där :)


Stephan om You're a friend of mine?:
Hey,

Don't know what the title of this post means haha, but thanks a lot for putting my vid up here, appreciate it big time! :D
Take care,
Stephan Xx
I didn't have anything to do with the video. No problem! It's a really good video :) And you have a amazing voice.


andy! om Morningbirds.:
fick inte du en inbjudan till blogawards?
Jo! Men jag beslutade mig för att inte gå eftersom det inte fanns nog med tid tyvärr. Men nästa år kanske det blir så att jag åker =)



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0