I know my fashion.

Nu har jag suttit och kikat på både nelly och h&m, men lyckades endast fynda på ena av dom. Det blev en helt underbar skinnjacka med fårpäls imitation, en khaki grön kavaj och en mintgrönt ring med guldiga inslag.

Dock måste jag vänta till oktober för att få mitt paket. Men det är väl som dom säger - Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.



Kisses!

Skrivet av: Jossan

Jackan finns då i stan :)

2010-09-22 - 07:12:37
Skrivet av: Anonym

hej! kan du förklara hur ditt löshår fundgerar, Kan man färga det?

Locka?

Platta? :)

2010-09-22 - 11:53:05
Skrivet av: Ida

Hej!



Jag råkar äga faktiskt alla de där tre sakerna du beställt och jag kan säga att jackan är inte så tajt i midjan. Den är figursydd och hur snygg som helt (speciellt till det priset) men den är lite stor kring midjan. Om du förstår hur jag menar.. Dock bra om man vill rymma mycket tjocka koftor. Hälsingar Ida

2010-09-22 - 17:15:10

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0