Ballad från en loftsäng.



Hanna om Damn, you sexy bitch.:
löshåret ser förjävligt ut

Det gör din mamma med och det är anledningen till varför du föddes så fruktansvärt ful.


julia om Damn, you sexy bitch.:

Hej, jag tycker du är så himla söt. Men jag undar vart du köpt ditt löshår, hur mycket och hur mycket kosta det??

Tack så mycket! Denna gång beställde jag det från rapunzel. Jag tror jag betalade 1050 för det och då beställde jag 50cm ett paket.


carro om Jag säljer mina kläder - April utrensning.:
är converserna röda eller rosa?
tycker dom ser lite mer röda ut?=)
Dom är rosa, det är så svårt att fånga den riktiga färgen på bild:)


j om Dagens facelook.:
kan inte du visa hur du sminkar dig i ett videoinlägg? :D eller bilder på vad du använder och hur?


Absolut! måste bara finna tid och ork för det :)


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0