Don't forget who's got the prettiest boyfriend.



Anonym om B.U.S:
Vilken är din favorit BUS, hur smörjer du in dig för bästa resultat osv? :)

Jag tycker att åhlens egna BUS är bäst. Och för att få det bästa resultatet så brukar jag smörja in mig med vanlig bodylotion före så att man inte har några torrfläckar. Det är lätt hänt att de torra fläckarna annars tar till sig mest färg och då ser man ut som en sebra.


anna om Do it like a dude.:

Hur gör du såna stora fina lockar i ditt hår? vad använder du för någonting för att lyckas? :)
Jag brukar använda mig av en Icurl eller en frisörplattång. Anser att det blir bäst resultat och störst lockar.



alexandra om christian louboutin - Ett måste.:

vart finns dom skorna att köpa? underbara!!
och din lila bikini är jättefin, vart har du hittat den?
Den är från h&ms förra badklädskollektion.



lisa om Off to city:

Beach 2011?! Det ser ut som du varit där ett tag, med andra ord du är jävligt fit! Har du gått ner i vikt? :)

Tack så mycket! Jo, det har jag när det varit så stressigt runt omkring allt och tanken är inte att gå ner i vikt, bara bli mer vältränad :)


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0