För allt som var på riktigt, känns på låtsas nu.

Godkväll kära bloggläsare!

Idag har jag hunnit med en hel del. Lunch på stan med mami och hennes vänner + sambo. Varit förbi djurmagasinet och köpt en overall, godis, schampo och en id-bricka åt min lilla kotte.

Har varit förbi affären och julhandlat, köpt mig ett nytt klädställ (välbehövligt) och strosat runt på stan med Isabella. Efter några klädesplagg rikare så avslutade vi våran visit på big boy (också välbehövligt, okej.. snarare välförtjänt).

Nu har jag hunnit städa mitt rum eftersom vi fått främmande som även ska installera våra nya HD-boxar. Finally! nu kan jag äntligen se tv om kvällarna, nog för att jag inte klagat.

Ska ta och göra mig något att käka nu. Vi hörs senare!



Klädställning från jysk 149:-

Dagens inköp;

blå tischa med volange från vila - 249kr


Grå kavaj från h&m 150kr

Ironisk varningsskylt för min lilla bebis.


Puss!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0