He is made from love.

Hallå kära vänner!


Det är några som hade velat se min shopping från göteborg och stockholm, så jag hade tänkt visa er det. Även en liten del av vad jag handlat de senaste veckorna. Ni kommer inte få se allt för att de vore alldeles för mycket att fotografera.



 Världens mysigaste morgonrock från h&m

Röd långklänning från nelly som ska bäras på självaste julafton.

Vit fuskpäls väst från h&m

Skjorta från bikbok

Klassisk kavaj från h&m

Röd chiffong-dröm från nelly.

röd kofta från GT.

brun pälsväst från h&m

Glittrig kofta från h&m

Grönblå långklänning från nelly.

Poncho från missäy.

stövlar från dinsko.

Mockapumps från dinsko.

Jeffrey campbell kopior från nelly.

halsring från h&m

Örhängen från montini.

armband från h&m

Pälsväst från h&m med blåa detaljer i.

glittrig grå stickad tröja från h&m

silvrig kofta/kavaj från h&m

Söt tischa med krage från h&m

Rosa tröja från bikbok!


Så nu har ni fått se allt det jag orkade fota. Detta är inte ens hälften, så ni förstår varför jag inte orkade ladda upp allt. Får försöka minnas att uppdatera er så fort jag shoppat något!


Skrivet av: Yun

haha så kul att se dina ben under kläderna, det vore som om du hade dem på dig fast utan ansikten hahahaha

2011-12-06 - 23:17:50
Blogg: http://windowstar.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

kan du inte ha bloppis snart? :D

2011-12-06 - 23:18:10

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0