I know it's a strange way to tell you that I care.



jk om I'm the luckiest girl alive.:
Exakt sådär är min pappas kök planerat, fast de bor i Luleå. Är det ett radhus ni ska bo i eller? Vad hände med din lägenhet?
WAY NO! Vi bor i en jättefin enplans villa. Lägenheten fick komma senare. Jag var på en dålig plats i livet och kände mig helt enkelt inte redo.



Anonym om Trying not to reach out.:
vem är du tillsammans med?:O:)
The one and only - Justin Bieber *hihihiih*


lisa om Trying not to reach out.:
har du en ny pojkvän eller är ni tillsammans igen?
Ingen ny, eller ja.. ny är han. Nygammal.. vi är tillsammans igen :)


Anonym om I'm the luckiest girl alive.:
Vars ska du börja jobba ? =)
Det är fortfarande en hemlighet. Men jag berättar mera när saker och ting är mer spikade. Är fruktansvärt exalterad dock, det är allt jag kan säga :)


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0