Jag skulle pröva mina läppar mot någon annan, om du lämnade mig nu.



Sanna om But don't you blame it on love.:
Ta inte illa upp nu, men ska du inte gå färdigt gymnasiet? Eller vad är det du gör nu? :)
Jag tar inte illa upp, jag förstår vad du menar. Jag har inte riktigt kommit fram till vad jag ska göra med skolan. Men först och främst ska jag åka till norge för att jobba i några månader:)


Nea om Stop and stare.:
Varför har du och Fredrik gjort slut? Ni är ju som gjorda för varandra.. Piteås snyggaste par dessutom!!
Det är personligt. Men vissa människor är helt enkelt inte menade att vara med varandra :)


Julia om Thank u lord.:
Är det slut mellan dig och Fredrik? :/

Yes Mam!

Skrivet av: Julia

Fan, ledsen för din skull, hoppas du är okej!

2011-02-08 - 23:06:26

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0