Shopping, check.

Min dag på stan med Jenny blev kortare än väntat. Jag blev lite utav en tidsoptimist och vi hann aldrig med någon fika. Men shopping och lite snack blev det iallafall.

Det var så kul att se henne igen, så på fredag ska vi hem till min far som ska laga oss en god middag och efter det ska vi ut på kalles.


Dom berömda GaGa brillorna från Gina tricot.

Lösögonfransar till helgens bravader.

Brun utan sol från Vitamin E. Den bästa som finns!

Skrivet av: Anonym

vars ha du köpt brun utan sol?

2011-02-17 - 18:41:26
Skrivet av: ann

den finns på kicks för 85 spänn tror ja

2011-04-01 - 16:12:06

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0