Butterfly fly away.

Här har ni en del av shoppingen från stockholm. Dessvärre så fyndade jag mig inte lika mycket som vanligt. Jag fastnade helt enkelt inte för mer en detta. Jag kan ha glömt något också. Men här får ni en liten smak på vad som inhandlats.


Bruna boots från dinsko

Silvriga armband från h&m att bära på vardera handled.

Vit spetsdröm ifrån vero moda. Att bära till bruna ben, klackar eller converse i sommar. Love!

Vit linne i classy modell. Underbar på! Ifrån zara.

Sådär, som ni ser så blev jag inget freak i stockholm. Det fanns helt enkelt ingenting som föll mig i smaken.


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0