Freaky tuesday


Anonym om Facebook - suxxxxxx:
varför har du då över tusen vänner massa folk du inte känner?? ha bara dom som står dig närmast och dom du är intresserad av vad dom skriver och gör.
Det du säger stämmer jättebra. Men har ingen lust att sortera ut flera tusen människor och har inte den tiden heller. Men jag förstår vad du menar och jag håller med dig, Kanske den dagen då jag kommer tillbaka, om jag kommer tillbaka.

emelie om Facebook - suxxxxxx:
men lägg ner skitsnacket, du gör ju precis samma sak själv.

Okej! Så sen när har du sett mig uppdaterna med "Gilla detta om jag är snygg<333" Eller "Jag kan inte leva utan dig" statusar. Istället för att vänta på ett svar, så kan jag ge dig ett, för att jag förmodlingen vet bäst själv, ALDRIG!

Bli inte defensiv för ett yttrande bara. Alla människor måste kunna tåla den hårda sanningen!





Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0