I tried my best to let go of you, but I don't want to.



elin om To much of anything can make you sick.:
vad har du för färg på löshåret och var har du beställt det?:)
Jag beställer vanligtvis #6 eller #4 från afrocare och det är en mellanbrun färg. Men nu har jag slingat det själv. Och sidan hittar du här.


Anonym om Grattis till mig!:
skulle du jobba i norge? :)
Dom planerna är uppskjutna än så länge. Men mest troligt i framtiden =)



Cecilia om Ice ice baby.:
Hej! Du har den 18 november lagt ut en klänning i blå chiffong, jag undrar vart du hittat den? Vi letar nämligen efter liknande brudtärneklänningar! tacksam för svar :)

Åh! den klänningen är så vacker. Den är ifrån Nelly.se faktiskt, kolla i dära :)


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0