I'm just a ordinary girl.



frida om Everyday has been like a dream world.:
var är jackan ifrån?
Jackan är ifrån carlings och pälskragen har jag fäst fast själv:)


Julia om Shoes, shoes and more shoes.:
Hej Felice!
Jag undrar vad du tycker om skorna "Jenna" (pumpsen i mockaimitation med en dragkedjedetaljerad blomma på), är dom bekväma? Undrar även om du upplever dom som styva eller mjuka i materialet?
De var förvånansvärt sköna faktiskt. Inte som de flesta pumps som man efter ett tag måste ta av sig för att vila fötterna. Ett kapköp defenitivt :)


Anonym om Everyday has been like a dream world.:
ska du inte visa det du shoppade i stockholm?:)
Absolut, så fort jag kommer hem =)



fjolla om allvarligt?:
flytta till stockholm och bli som kissie ist då..
Varför skulle någon bli avundsjuk för att du är på stureplan -.-?

Hur fick du fram att jag ville bli som kissie för att jag gillar en specifik del av stockholm. Att vara på stureplan gör dig inte brat eller någonting annat. Och kissie skulle nog vara den sista personen i världen vars fotspår jag skulle vilja följa. Så puss på dig!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0