Summer has gone to fast.



Ida forsberg♥ om I can't stop missing you.:
vars är tublinnet ifrån? :)
Det är inte mitt, utan jennys och kommer ifrån JC :)


Anonym om I can't stop missing you.:
skulle du inte kunna länka din spotifylista ? =)
Absolut! here you go - Felice



Anonym om I can't stop missing you.:
Vars kommer allt ifrån? :)
Linnet - JC, byxorna - Gina tricot, Halsbandet - Vila, Skorna - Skonamig.se, Klockan - Rolex.



Anonym om Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid, jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.:
vad jobbar du som? och vad gör du?
Jag jobbar som servitris och serverar mat, plockar undan och diverse :) Sånt som man gör inom hotell och restaurang branschen.


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0