And all the roads we walked a now fading away.

Jag ger upp teoriplugget eftersom hemsidan vill jävlas med mig just nu. Har gjort informationsleken några vändor. Så det får duga för dagen. Man måste börja i lugn takt.. haha.

Min klänning från nelly har iallafall anlänt. Och åååh, så fin den var!






Måste dock ta in den i midjan!


Skrivet av: Amanda :)

Jätte fin blogg du har och sjukt vacker verkar du vara! Nu min fråga, Hur lång är du och hur mycket väger du? :)

2011-05-30 - 18:11:02
Skrivet av: Yun

Fin klänning du! Mycket gult;)

Puss

2011-06-01 - 09:42:51
Blogg: http://windowstar.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0