Break my bones.



Kiwi om This is the life you choose.:
Vem fixade dina naglar & vars kan man få tag i henne? :) Vad kostade dem?
Susanne heter hon. Och hon befinner sig i smycka lokalen nere i källaren där hon har sin salong. Dom kostar 520 kr:)


Anonym om This is the life you choose.:
Vem av dina gamla vänner (Angelica, Jennifer, Kajsa, Felicia, Julia, Ullis osv.) saknar du mest?
Ärligt talat, så ingen av dom. Det finns en anledning till att vi längre inte umgås och jag tycker inte man ska ångra de val man tagit i livet. Så jag är mycket nöjd med de vänner jag har :)



frida om Vårda dina extensions.:
har du slingat löshåret själv?(: Hur gjorde du isånnafall?
Det var slingat då jag köpte det :)



nadja om Vårda dina extensions.:
hejhej :) vad använder du för underlagskräm ?
Jag använder mig av en underlagskräm från clinique!



Anonym om Always and forever.:
Tror du att Blair gifter sig med "the prince" eller tror du det slutar med hon och chuck, igen? ;)
Och kan inte annat än att hålla med! Är typ bara för dom två jag tittar på GG.

Jag tror dom har en så pass stark kärlek att det är dom två som kommer sluta upp gifta! =)


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0