Du får passa dig som satan, för jag glömmer aldrig bort vart du bor.



myran om I was waiting on the clouds to break.:
vem ska du gå balen med? =)
Jag ska gå på balen med André, en vän till mig! :)



nadja om I wonder if you ever think of me?:
skulle vara kul om du ville visa flera dagens outfit?
Absolut! Har helt enkelt inte haft tid på senaste bara :)



sausage-war om <3:
åh älskling. Puss å puss å puss på dig också! oooom du visste hur mycket jag elzkar dig. Världens bästa fru, TAMMEFAN!
Du är såååååååååå fin!


hej om People say i'm crazy.:
Har du fått shortsen än? funderar på att beställa dom! du kan ju lägga ut en bild hur dom ser ut på! :D
Dom har inte kommit ännu. Men kan lägga ut en bild så fort jag får hem dom =)



Mimmi om I had it all, just watched it fall.:
Vilken underbar blogg. Fann den nyss när jag letade efter en svart långklänning och jag mejlade dig direkt. Den finns nog antagligen inte kvar. Men jag hoppas ändå du svarar på mitt mejl så fort som möjligt. Kram
Tack så jättemycket för dina fina ord. Tyvärr finns klänningen inte längre kvar! :(



jennnny om All I need is you.:
var förbandet bra ?:)
Ja, det var dom! Pinsamt av mig att missta dem med dead by april, haha. Där har du inte en äkta rockbrud alltså.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0