I can't be tamed.



Anonym om All I have is you, give me something that i've been dreaming of.:
vilken metod använder du för att stoppa fast ditt löshår? :)
Förtillfället så använder jag mig utav clips. Det är så himla skönt att kunna ta ut det när man ska duscha, sova. Eller när man helt enkelt vill variera längden i håret :)


nadja om All I have is you, give me something that i've been dreaming of.:
vad jobbar du med? och en fråga till solar du solarium eller har du bus?

Jag jobbar som butiksbiträde på smycka och som servitris på challenge. Jag solar väldigt sällan, och använder mig av BUS då och då. Men jag har så himla bra pigment, ända sen jag var liten. Så är jag ute i solen ett tag, så får jag färg nästan direkt :)


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0