I miss screaming and fighting. I miss kissing in the rain.



felicia om Cry me a river, build a bridge and get over it.:
vart har du köpt din kläning ? den var jätte fin!:)
Den är ifrån bikbok :)



Anonym om SCREAM, You bitch!:
Var har du köpt blusen?
Den är i från h&m



Terese om High score Design:
Vad kostar det? :-)
Med tipp så kostar det 620. Och med förstärkning på egna naglar så kostar det 500 :)



Esra om I had the time of my life.:
Hej, jag undrar vart du har köpt det rosa skalet?
Min mamma köpte det i göteborg åt mig. Så jag har faktiskt ingen aning :)



maria om You and your pretty eyes.:
vart har du köpt glasögorna=)? skit snygga!

Dom är i från Gina tricot!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0