SCREAM, You bitch!

Hallå mina darlings!

Vilken fin dag det varit än så länge. Har haft en såndär pirr-i-magen-dag. Jobbade mellan 12-15, sedan käkade jag, Sara och susanne pizza till lunch. Och därefter fixade Susanne mina naglar. Och nu är dom såååå himla fina.

När man väl börjat göra gelenaglar så känner man sig naken utan dom. Tog rosa gele med vita tippar och lite stenar denna gång. Enkelt och snyggt, bra nu när balen närmar sig också.

Måste dock börja fila på frisyr ideér och föra dom vidare till min moster som nog ska få fixa den. Kanske om jag blinkar lite snällt? :)











Det fina tro, hopp & kärleks halsbandet från snö.




Skrivet av: Anonym

Var har du köpt blusen?

2011-05-16 - 20:37:45

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0