This is the life you choose.



elleen om Princess is in the H-O-U-S-E.:
vars har du köpt dina jeans? :)
Mina höga jeans kommer ifrån gina tricot:)



Intefrånpiteå om Lets play the lovegame.:
Jag vill inte ifrågasätta dina beslut Felice, man rår inte för vem man blir kär i. Men du pratar ofta om ditt chuck bass-ideal. Du har (enligt mig och andra) bara haft en motsvarighet till chuck bass i ditt liv. Och jag tror du också vet vem jag menar. Jag vet vilka båda killarna är och dom är ju natt och dag. Känns som att du bara nöjer dig nu :(( /S

Det är ingen fara och jag tror nog jag kan lista ut vem den första är. Vem den andra du pratar om som jag skulle varit förälskad i ringer det inte i några klockor. Jag har haft en enda stor kärlek i mitt liv och det vet han om. Sedan kan jag inte påstå att det varit mer än så.

Som att jag nöjer mig med vad? Jag har ingen kille och ingen på g, vad jag vet iallafall. Så jag blir mest bara förvirrad av det du skriver. Du får gärna maila mig mer ang. detta. Blev lite nyfiken och tror att du kan ha kloka synpunkter!



Anonym om party rock is in the house tonight.:
Vad använder du för smink?:)
Foundation från isadora, consealer från make up store, ögonskugga från h&m, eyeliner från isadora, mascara från max factor och rouge från make up store. Och på läpparna använder jag mig av mitt läppcerat från style by tyra.




U know how! om Well isn't he lovely made out of love?:
Now that's a pretty darn nice ass!

Well thank U. I know you, you're that handsome man, right?

Skrivet av: Anonym

Vem av dina gamla vänner (Angelica, Jennifer, Kajsa, Felicia, Julia, Ullis osv.) saknar du mest?

2011-05-24 - 21:55:26
Skrivet av: Kiwi

Vem fixade dina naglar & vars kan man få tag i henne? :) Vad kostade dem?

2011-05-24 - 22:56:20

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0