The beginning!

Jag hamnade i någon sorts svacka igår. Men idag, känner jag mig större än jag någonsin varit. Jag känner mig fri, lättad. Fri från hat och ångest.

Jag känner mig tom, fast på ett bra sätt. Ibland behöver man bara stänga av, starta om och göra sig av med negativa människor.

Öppna en värld för nya ting, ta risker, finna plats åt de som gjort sig förtjänt av det. Jag måste börja tänka logiskt och vuxet så att jag aldrig mer fastnar.

Igår var en dag för mig och honom. Idag existerar han i det starkaste minnet jag har. Idag är början på en mer positiv syn och en lycka stavat med stort L. I'm back. No more mrs. Nice girl.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0