I will loose but never compromise.

"Jag var så rädd. Allt inom mig sa åt mig att fly, att ta mig ut. Rädda min själ och mitt hjärta. Men han funderade ut det.

Han funderade ut vart jag var påväg och stoppade mig. Jag kunde se att han inte längre var sig själv. Det svarta i hans ögon drog mig in. Jag kunde inte röra mig. Allt jag kunde tänka var att inte få se morgondagen.

Han älskade mig så. Men jag var inte där. Jag var beredd att börja springa men jag fann ingen styrka. Hoppet var som bortblåst och jag såg hela mitt liv passera i revy.

Jag fann sinnesro och var redo att möta min största rädsla. Men då vaknade jag. Jag tog en sekund att kolla mig omkring. Jag hade blivit ett offer i min egna mardröm.

- hälsa henne att hon ska dö."



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0