We just need to taste the lies to decide that he's all wrong.

Godmorgon mina stjärnor!

Det är lördag. Vilket betyder frihet. Vilket betyder festligheter med vackra damer. Jag känner ju inga andra sorter så jag pratar givetvis om mina tjejer.

Jag marinerade en riktigt fin bit älg ytterfilé igår. Tvättade och städade upp. Igår tog jag priset för pensionärskvällar på västergatan. Fast ärligt talat så var det fruktansvärt skönt. Jag får vakna upp till ren tvätt, ren lägenhet och framförallt ingen stress.

Elin ringde mig igår runt halv 2 tiden och inleder samtalet med -"Hej! Jag ligger i en stor killtröja som luktar man. Jag kom att tänka på dig då."

- Jaha! Schysst. Turligt nog var det inte för att jag luktade man, utan för att jag skrivit någon status i stil med det. Hur som helst! Nu ordbajsar jag mest.

Ses vi ute ikväll? Jag hoppas det!;)



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0