Belief

Godmorgon mina stjärnor!

Jag sov längre än väntat idag. Men jag unnade mig ett par timmar extra så att själen fick exakt vad den behövde.

Jag har hittar ny kärlek och med det menar jag - ny musik. Det känns så bra! Jag trodde att jag hade fastnat och hade hunnit börja bygga upp lite panik. Vilket inte alls förvånar mig. Jag är drömmarnas drömmare. Att tänka för mig betyder att analysera det minsta lilla ord till ett andetag.

Jag är ganska spänd inför dagens planer. Jag vill inte berätta mer än så ännu. Jag vet ännu inte om det är någonting för damen. Jag är ganska kräsen och jag får höra det ofta. Jag tröttnar ganska fort och det är inte mycket som faller mig i smaken nog för att hålla mig kvar.

Jag vet att jag kan prata på ibland och det mesta blir ganska ologiskt. Men jag hoppas ni förstod en del av det iallafall!

Nu ska jag avrunda och söka reda på en halsduk som lillasyster ska komma förbi och låna. Sen är det raka vägen in i duschen!

Ha en fin dag allihopa!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0