Don't tell people what they wanna hear. Tell them what they need to know.

Godkväll mina kära fågelskådare!

Jag är helt tom i kroppen och i huvudet idag. Jag hoppas inte att det är ett virus eller någon annan slags bacill som trängt sig in. Min nya medicin gör mig dåsig och uppsvälld. Så varenda gång jag kollar mig i spegeln så ser jag en flodhäst. Inte alls smickrande!

Jag längtar efter dig. Du, mina trogna krigare. Min säng! Så underbar. Så mycket kärlek. Jag får testa på koffeinmetoden tills det är dags att gå hem. Jag kom just på att jag måste diska. God damn it! Idag vill jag vara en liten flicka på julaftonsmorgonen.

Ok! Nu ska jag ta mig samman och återgå till arbetet. Vi hörs när jag kommer hem. Adios amigos!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0