If I could touch the stars, I would never stop.

Ett hjärta har satts på spel. Den där kampen mellan att stanna upp och begrunda eller att passera.

Vem är jag att bestämma? Två är vad som gör ett. Idag är en sån där dag då jag inte vet. Alla tecken är där, men trots det kan jag inte låta bli att förvånas.

Kanske jag väntar och väljer att svepa in det mest magiska under.

Att hitta en plats för någon är aldrig enkelt. Speciellt inte när du i månader levt i förnekelse om att lycka aldrig kommer att knacka på din dörr igen.

Vad jag saknar dig och ditt skratt idag. Ta hand om stjärnorna åt mig tills jag får se dig igen.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0