Can you feel me? Can you feel it? It's burlesque.

Nu sitter jag och Alexandra på Arlanda express som ska ta oss till flygplatsen och därefter till London.

Våran helg i Stockholm har varit superbra och vi har spenderat mestadels av tiden med fina Elenor och Fanny. Både fredag och Lördag har vi varit ut och ätit fantastiska middagar och därefter varit ut på Laroy, solidaritet och hängt på "chill" på Södermalm.

Igår käkade vi på vapiano i gamla stan och gick igenom helgens bravader. Bra helg kort och gott.

Nu väntas 9 dagar av shopping, festligheter och god mat med min bästa vän. Jag kommer förmodligen komma hem en upplevelse rikare och tusenlappar fattigare. Och vem vet, jag kanske även förälskar mig.

Nåja! Nu ska jag avrunda och sätta i lurarna med en viss mr. Pope så mina flygnerver lägger sig.

STORA KRAMAR FRÅN OSS DAMER!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0